Mijn Omgeving

Uitleg van het Mijn Omgeving-account

Ook als je al jaren klant bij ons bent is het bij je eerste bezoek aan Mijn Rijswijkse Schouwburg nodig om je te registreren. Klik op 'Registreren', vul je e-mailadres in en kies je eigen wachtwoord.
Je 'Mijn Omgeving' wordt dan gekoppeld aan de gegevens die we al van je hebben.

Mijn omgeving

 

Registratie bevestigen

Na registratie ontvang je een e-mail met een 4-cijferige code om je registratie te bevestigen. 

  • Vul de code in en zet een vinkje om akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden van de Rijswijkse Schouwburg.
  • Klik op 'Registreren' en je bent direct ingelogd.

Tip: Heb je na enkele minuten nog geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spam/junk-box. 


 

Mijn Omgeving

Als je bent ingelogd kun je de volgende kopjes zien:
Mijn Tickets - Mijn Wachtlijst - Persoonlijk Tegoed  - Mijn Gegevens - Bestel Tickets.
Sommige onderwerpen tonen alleen als ze van toepassing zijn.


 

Mijn Tickets

  • Hier zie je je reeds geboekte tickets
  • Alle toekomstige voorstellingen waar je tickets voor hebt gekocht worden getoond.
  • Indien van toepassing zie je of de voorstelling is verplaatst of geannuleerd
  • Voor sommige voorstellingen en arrangementen kun je nu zelf jouw kaarten retourneren conform onze annuleringsvoorwaarden, je krijgt dan automatisch een voucher die je ook kunt terugvinden onder het kopje 'Persoonlijk Tegoed'. Nooit meer jouw vouchers kwijt!
  • Je kunt je tickets opnieuw downloaden door op 'Tickets' te klikken. 
    Wanneer je tickets bij ons aan de kassa heeft gekocht, of op een andere manier dan met betaalwijze Ideal en Print at Home (email) kan het zijn dat je de tickets niet kunt downloaden. Neem dan contact met ons op.

Mijn omgeving - Tickets


 

Mijn Wachtlijst

  • Wanneer je je hebt aangemeld voor de wachtlijst van een voorstelling, vind je deze aanvraag hier terug, heb je reeds kaarten kunnen bemachtigen of heb je geen interesse meer? Dan kun je de wachtlijstaanvraag annuleren. 

Mijn omgeving - wachtlijst


 

Persoonlijke Tegoeden

  • Hier vind je al je tegoedbonnen & vouchers met saldo, einddatum en code.

Mijn omgeving - Persoonlijk tegoed

Wil je een voucher of tegoedbon gebruiken?

  • Klik op de code van de voucher
  • De vouchercode kleurt groen
  • Selecteer je tickets of open je winkelmandje en plak de code in het betaalscherm bij Betaling
    'VOUCHER RSWK.'
    > Er opent zich dan een tegoedveld waar je de code in kunt plakken.

Mijn omgeving - voucher gebruiken

  • > Als je meerdere vouchers wil gebruiken, herhaal dan deze stappen.

Tip van Jeroen: je kunt snel naar je winkelmandje gaan door rechtsboven te klikken op het icoon van een winkelmand of op bestel tickets.

Goed om te weten: heb je met verschillende e-mailadressen tickets besteld en daarvoor in coronatijd tegoedbonnen of vouchers ontvangen? Je hebt dan in ons kaartverkoopsysteem verschillende accounts en moet dan ook verschillende Mijn Theater Accounts aanmaken. Wil je gegevens laten samenvoegen, neem dan contact met ons op via info@rijswijkseschouwburg.nl


Mijn gegevens

  • Hier zie je je persoonlijke gegevens zoals die op dit moment bij ons bekend zijn, ook kun je deze zelf wijzigen bij bivoorbeeld een verhuizing.

Bestel tickets

Als je hier op klikt ga je direct naar de website van De Rijswijkse Schouwburg.


Uitloggen

Maak je gebruik van een computer waar ook andere mensen gebruik van maken? Vergeet dan niet uit te loggen na gebruik van Mijn Theater. Als je je account een uur niet gebruikt word je automatisch uitgelogd. 

Ga direct naar Mijn Omgeving om je te registeren.

Laatste nieuws

Laden...

De laatste theaternieuwtjes uit Rijswijk in je mailbox?